موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

کلاس قران ویه سفر کوچولو یه روزه

1393/4/21 23:08
1,410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزمبوس شرمنده همه دوستان گلم شدم  چند وقت اصلا حوصله نداشتم بیام  وب دخملی رو اپ کنم وبیام پیشتون انشالله زود زود میام پیشتون ولطفتونو جبران میکنم خجالت

اول از همه موژان خانم رو یه کلاس قران ثبت نام کردم چون خیلی دوست داشتم این کلاس اموزشش خیلی پیشرفتست که با قصه شروع میکنن واول حروف الفبا رو با حرکات حیوانات نشان میدن که بچه ها بتونن تو این سن یاد بگیرن البته موژان عزیز هم استقبال خوبی کرده

تو این هفته یعنی پنج شنبه 1393.4.19 یه سفر کوچولو یه روزه رفتیم شاهرود که افطار رو پنج شنبه خونه خواهر همسری وبرای سحر منزل خاله جونم بودیم

حلا هم یه چند تا عکس میزارم که بین راه گرفتیم

 عکسای خیلی قشنگ از یه منظره خیلی قشنگ  تو شاهکو که مال استان خودمون یعنی گلستانهراضی گرفتیم

بپرین برین  ادامه مطلب

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

پسندها (5)

نظرات (11)

مامان آرش و آیناز
22 تیر 93 0:23
سلام مهی جونم خوبی عزیزم؟ منم خیلی دلم واستون تنگ شده تو گروپ خیلی خیلی جات خالیه عزیزم همیشه به خوشی و گردش گلم خیلی هم عالی بهترین کارو کردی دخملی رو کلاس گذاشتی از طرف من ببوسش چه عکسای خوشکلی اااااای جونم جیگر خاله روببین قلبونت بشم موژان تپلی تراز قبل شده به به خانم خوش تیپ خیلی خوشحال شدم دیدمت عزیزم
مامان جون مهناز
پاسخ
سلام سولی جونم فدات شم ممنون گلم گفتم بزارمش کلاس یه کمی سرگرم بشه خدا نکنه عزیزم اره دکترش شربتی که داده بوده دخملی دیگه اشتهاش باز شده تپلی شده ممنون گلم دوست دارم
مامان روژینا
22 تیر 93 10:37
همیشه به شادی و گردش دوستمایشالا سالهای سال در کنار هم شاد و خوشبخت و سلامت باشین
مامان سونیا
22 تیر 93 15:21
سلام خوبین موژان خانم خوبند همیشه به گردش باشید کارخوبی کردید موزان جون رو گذاشتید کلاس هم یه چیزی یاد میگره که به درد زندگی و آخرتش میخوره هم سرگرم میشه عکساتونم خیلی قشنگ شده
مامان ساجده
2 مرداد 93 17:41
سلام چه جای قشنگی خدااااای من خیلی خشمل شدن عکسا دخملی هم ناااااز افتاده قلبونش کلاس قرآنش هم قبول باشه و موفق باشه دخمل ناز
آزاده
2 مرداد 93 21:24
سلام . دختر گلمون چطوره؟ طاعات و عبادات شما قبول درگاه الهی
آزاده
2 مرداد 93 21:27
عکسها دیر باز شد. چه خانواده خوش تیپی خیلی عکسها قشنگ بود. شاد باشید
مامان سونیا
5 مرداد 93 9:08
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک
مریم(پرنیاوبردیا)
6 مرداد 93 0:19
اینم عیدی من به شما به مناسبت عيد فطر http://parsico.net/pages/fw/ بعد از باز شدن عکس به نوك برج ضربه بزن عیدتون پیشاپیش مبارک!!!
آزاده
8 مرداد 93 18:52
عید فطر مبارک .
مریم(پرنیاوبردیا)
11 مرداد 93 16:28
سلام مهناز جووونی..... امیدورام هر جا هستی خوش و سلامت باشید خوب کاری کردین وروجک و کلاس ثبت نام کردین عزیزم دخملی مون چه تیپی هم زده مهناز جون چقد خوشگلید ها فکر شو میکرم اینقد ناز و دوست داشتنی باشید
شيرين بانو ( مامان مو‍‍ژان و علي)
25 مرداد 93 9:02
سلاااااام گلم / تصاوير زيبايي بود . خصوصا خوشحال شدم كه عكسه ماه خودتون رو ديدم