موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

سالگرد صیغه

1392/7/8 12:58
624 بازدید
اشتراک گذاری

روز 3 تیر 1392 روز سالگرد صیغه منو همسری یعنی 9 سال پیش همین موقع واین متنو تقدیم میکنم به همسری

 Kisses

 I Love YouI Love YouI Love YouI Love YouI Love You

 

آغوش من فقط به اندازه تو جا دارد ...

این تمام لذت من است ...


وقتی با اصرار مرا می خوانی ...


وقتی با چشم های بسته گرمای نفسهایت را احساس می کنم ...


من این انتظار عاشقانه را می پرستم ...


تمام روز انتظار تا تو بیایی ...


I Love Youآغوش من فقط اندازه تو جا دارد ...
I Love You

اگر خوب گوش کنی


این ضربان های تند و پی در پی قلبم را می شنوی


perfectmatch smiley, perfect smiley, match smiley, heart smiley, happy smileyتو را فریاد می زنند ...
perfectmatch smiley, perfect smiley, match smiley, heart smiley, happy smiley

مخاطب کلامم که هیچ ...


مخاطب ضربا نهای قلبم هم تویی ...


ببین تعبیر می کنم که گاهی خواب تو


همان نهایت آرزوی من است ...

 

 

 و این کیک رو برای سالگردمون درستیدمعینک

 

سالگرد

 

جنگل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان خونه
4 تیر 92 11:43
سالگرد ازدواجتون مبارک
از خدا میخوام 100 سال به خوبی و خوشی و با عشق کنار دختر نازتون زندگی کنید
چه کیک خوشمزه ای
عالی بود


ممنونم عزیزم همچنین
☆ یاسمین ☆
9 تیر 92 16:38
عشقتون مستدام خانوم هنرمند
خاله شيدا و روشا
16 تیر 92 11:59
به به چه مامان هنرمندي


ممنون عزیزم که به ما سرزدید