موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

سالگرد ازدواج

1392/5/12 12:02
3,150 بازدید
اشتراک گذاری

در روز 9 مرداد 1388 روز سالگرد ازدواج منو همسری یعنی 4 سال پیش همچین روزی زندگیمون رو شروع کردیم

سالگرد

این متنو هم تقدیم همسری میکنم تا بدونه که چقدر دوستش دارم

 

Kiss smiley, Smiley, smiley, expression smiley, of smiley, love smiley, with smiley, kissing smiley پر میکشم از پنجره ی خواب تو تا تو

هر شب من و دیدار،در این پنجره با تو

از خستگی روز همین خواب پر از راز

کافیست مرا،ای همه خواسته ها تو

دیشب من و تو بسته ی این خاک نبودیمdreamboy smiley, dreamboy smiley, love smiley, female smiley

من یکسره آتش،همه ذرات هوا تو

valentines05c smiley, static smiley, valentine smiley, cupid smiley, heart smileyپژواک خودم بودم و خود را نشنیدم

ای هرچه صدا،هرچه صدا،هرچه صدا-تو

آزادگی و شیفتگی مرز ندارد

حتی شده ای از خودت آزاد و رها تو

یا مرگ و یا شعبده بازان سیاست؟

دیگر نه و هرگز نه،که یا مرگ که یا تو

وقتی همه جا از غزل من سخنی هست

یعنی همه جا-تو،همه جا-تو،همه جا-تو

پاسخ بده ازاین همه مخلوق چرا من؟

تا شرح دهم،از همه ی خلق چرا تو؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان خونه
10 مرداد 92 12:30
سالگرد ازدواجتون مبارک
ایشالله 120 ساله با خوبی و خوشی با هم زیر یک سقف زندگی کنید


ممنون گلم
مامان ایناز.ندا
10 مرداد 92 15:36
مبارکا باشه
شالهای سال خوش و خرم در کنار هم باشین


ممنون گلم
مامان آرش وآیناز
10 مرداد 92 16:23
سلام خانمی
سالگرد ازدواجتون مبارکککککک
انشالله همیشه شاد و خوشبخت باشید و سایتون بالا سرموژان جون باشه


قربونت خانمی
مامان دوفرشته
10 مرداد 92 16:57
سلام
سالگردازدواجتون مبارک


ممنون عزیزم بهمون سر زدید
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 مرداد 92 19:16
مامانی سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالاه همیشه در کنار هم خوشبخت و سلامت باشید



خیلی ممنون از لطفت دوست گلم
مامان سونیا
10 مرداد 92 19:24
تبریک میگم خانمی انشالله که سالیان سال با خوبی و خوشی زندگی کنید و سایه اتون روی سر موژان عزیز باشه کلبه عشقتون مستدام


همچنین عزیزم
دخملی رو ببوس
مامان ساجده
11 مرداد 92 9:18
عشق مقدس ترین بهانه برای زندگی است با سبدی پر از گلهای یاس به سویت
می آیم و سالگرد ازدواجتون را بهتون تبریک میگم .


انشالا مهناز جون سالهای سال در کنار هم شاد باشین وپایدار


ممنون عزیز
شما هم کنار همسری به خوبی وخوشی زندگی کنی
مامان دوفرشته
11 مرداد 92 14:29
عزیزم لینک شدید
ریحانه(مامان پارسا)
12 مرداد 92 8:51
تبریک میگم مهناز جون ایشا... همیشه در کنار هم خوش و خرم باشید


مرسی عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 مرداد 92 4:33
سلام مامانی خوفی عزیزم یه سوال شما کدوم شهرید

من تهران





سلام عزیزم الان میام پیشت
ریحانه(مامان پارسا)
13 مرداد 92 9:15
☆ یاسمین ☆
14 مرداد 92 16:47
تبریک میگم عزیزم.ایشاله سالیان سال در کنار هم خوشبخت باشید


قربونت عزیزم
مامان سانلی
15 مرداد 92 19:12
سالگرد عشقتون مبارک باشه

عاشقی رو با یه عالمه خوشبختی و سلامتی براتون ارزو میکنم......


ممنون گلم
مامان تارا
8 شهریور 92 18:14
مبارکه
َشیرین بانو مامان موژان و علی
9 آبان 92 16:58
سلام گلم مبارکه .... چه با احساس مرسی که به ما سر زدید دوست خوب من


سلام عزیزم ممنون
وظیفه بود گلم