موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

عروسی ختنه سورانی وتولد ودوباره عروسی

1392/7/8 12:32
1,768 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزمقلبماچ

 اومدم با عکسای جدید دخمل مامانماچ که تو این هفته وهفته گذشته عروسی و ختنه سورانی دعوت بودیمنیشخند

 

اولین عروسی که در شب پنج شنبه  1392.6.14  دعوت بودیم مال پسرعمه من بود بد نبود با دخترا وخانم های فامیل رقصیدیم  وموژان خانم هم با دختر خالش وپسر خالش مشغول دور زدن ورقص بود اینم عکس دخملی در اولین عروسی


 موژان عروسی

 

بدو بپرب ادامه مطلبچشمک

وای عاشقخیال باطل اینم که بچه ها خودشون غذاشونو بخورن این عکس هم وقتی گرفتم که دخملی داشت خودش غذاشو میخورد چقدر من کیف کردم اون لحظهدلقکخیال باطل

 موژان عروسی

 

دومین مجلس  شب جمعه 1392.6.22 دعوت بودیم ختنه سورانی وتولد ماهان جونماچ( پسر پسر عمه موژان خانمماچ)بود اینجا هم خوش گذشت موژان خانم ماچهم که در حال دور زدن بود یک دقیقه هم ننشستمنتظر فقط موقع شام بود که روی صندلیش نشسته بود وغذاشو میخورد اونم اخرش دید دختر های دیگه غذاشون تمام شد اومدن وسط موژان هم رفت وبه من گفت غذام تموم شدابرو صدام کن بیام بخورمکلافه

 

اینم از عکساش که موهاشو خودم درست کردم چون یه مامان ارایشگرم دیگه دخملی باید ناناز میشد دیگه پس مامان ارایشگر بدرد چی میخورهزباننیشخند

 موژان در ختنه سورانی

 

 موژان در ختنه سورانی

 

 موژان در ختنه سورانی

 موژان در ختنه سورانی

 

 

 

 

 موژان در ختنه سورانی

 

 

 موژان در ختنه سورانی

اینم عکسای ماهان جونقلبودخملی ماچکه یه بار دخملی دوربینو نیگاه میکرد یه بار هم ماهان جون مارو کشتنکلافه اینقدر صداشون کردیم که این دوتا عکس رو هم بگیریممنتظر

 موژان در ختنه سورانی

 

 موژان در ختنه سورانی

سومین مجلسی که دعوت بودیمنیشخند عروسی پسرعموم بود یعنی یکشنبه 1392.6.24به ما که خوش گذشت رقصیدیم عکس گرفتیم  اینم از عکسای دخمل مامان

این عکسایی که میبینین عکسای روز یکشنبه نهار خونه عموم بود که قرار بود داماد حمام بره گرفتم البته نمیدونم شما دوستان رسم داریدمتفکر ولی ما یه رسم خیلی قشنگ هم داریم که وقتی اقای داماد روز عروسیش حمام میره اشناهای نزدیک برای اقا داماد سینی درست میکنند مثلا یه سینی دایره رو میگیرن تزیین میکنند  و داخل سینی  از میوها وشیرینی ها و اجیل داخل سینی میریزند وقتی داماد از حمام بیرون میاد سینی رو سرشون میگیرن وبه استقبال داماد میرن نیشخندو با سینی میرقصند و مادر داماد برای شیرینی پول داخل سینی های تزیین شده میزارهزباننیشخند  و در اخر هم تمام میوها وشیرینی واجیل ها رو باز میکنند وبه مهمانان تعارف میکنندلبخند و یه چیز هم یادم رفت اینه که وقتی داماد از حمام بیرون میاد از بزرگای فامیل تا کوچکترا هر کی دوست داره به پیشانی داماد پول میزنه وبه داماد میده

اینم از عکسای سینی عینک

عروسی

 

 اینم دخملی مامانماچ

  عروسی

 

 عروسی

اینم از شب عروسی داخل هتللبخند

 عروسی

 عروسی

 این دخمل مامان که خیلی گرسنش بود با دست غذا میخورد خندهاینجا هم موهای دخملی رو از پشت بستم تا غذاشو بخوره فکر نکنید که کلیپس ابی با لباس زرشکی نه نهعصبانی نیشخند

 عروسی

 عروسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان خونه×
25 شهریور 92 17:06
سلام ببخشید مامان موژان من همیشه یه پست قبل تر نظر میزارم الان هم برای این پست تو پست قبلی نظر گذاشتم معذرت خودت کپیش کن بیارش اینجا


فدات عزیزم انجام دادم
مامان دوفرشته
25 شهریور 92 18:57
همیشه به شادی عزیزم
وای این دخملمون چه جیگرشده
لباس عروسشم خوشکله


ممنون گلم
مامان مریم
25 شهریور 92 19:02
خوش بحالتون چه همه مراسم خوب داشتین...جای ما خالی..خوش باشین همیشه...عکساش خیلی ناز بودن من عاشق موهاشم


ممنون عزیزم
جای شما خالی گلم
فدات خانمی خودم درستش کردم مثلا ارایشگرم
مامان سونیا
25 شهریور 92 22:02
به به همیشه به جشن و شادی و خوش بگذره هر سه تا عروس و داماداتون هم خوشبخت و عاقبت به خیر بشن
هزار ماشالله به این گل دختر ماشالله چه خوشتیپ بوده دخملی هر مجلسی خوشتیپ تر از اون یکی عکسای موژان جون خیلی قشنگه شده صورت ماهش رو ببوسید


قربونت عزیزم
فدات
شما هم دخملی رو ببوس
شازده امیر و رها بانو
26 شهریور 92 2:58
ای جونم همیشه به عروسی و شادی همیشه خوش باشین و شاد
آفرین به دختری که خودش قشنگ غذاشو میخوره
چقدرم لباس عروس بهش اومد انشاالله عروسی خودت گلم


فدات بشم عزیزم
وای عزیزم وقتی موژان غذاشو میخوره دانگار دنیا رو بهم دادن
مامان خونه×
26 شهریور 92 12:38
ماشالله این همه عروسی رو از کجا اوردید
ایشالله همیشه عروسی و جشن باشه شما هم برید و خوش بگذرونید و برقصید و شامشون رو هم کامل و به این خوشمزگی بخوری
قربون این دخمل که غذاشو خودش میخوره نوووووووش جووونت موژان خاله
چه رسم قشنگی دارید


نمیدونم عزیزم از کجا اومده فکر کنم از رو هوا یه دفعه تولوپ افتاد پایین
ممنون عزیزم شما هم همیشه به شادی
مامان ساجده
26 شهریور 92 13:20
انشالا تا باشه عزیزم شادی و عروسی براتون گلم قربون این دخملی ناز و خوشکل با اون موهای ناز و خشکل که مامان هنرمندش واسش درست کرده لباس عروس هم خیلی بهش میاد موهاش هم اون شب خیلی قشنگ شده
غذا خوردنشو


ممنون گلم بابت لطفت
وای عزیزم من حال میکنم خودش غذاشو میخوره
مامان ساجده
26 شهریور 92 13:22
راستی ما از این رسم قشنگا نداریم که برای دوماد تزیین میکنن و این حرفا


واه راست میگی عزیزم فکر کنم این رسما مال شمالیا
مریم
28 شهریور 92 11:43
همیشه به شادی.......
ماشالله دخترتون خیلی هوشگل و بامزه ست
اون عکسه که موژان جون داره خودش غذلمیخوره هم دوست داشتنیه


فدات بشم خانمی
من عاشق اینم که بچه ها خودشون غذاشونو بخورن چون دخملی تو خونه من غذاشو بهش میدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 شهریور 92 15:54
خیلی رسم خوبیه عزیزم اینطوری همه فامیل کنار هم جمع میشند و دیدارها تازه میشه خوش باشید و شاد و سلامتموژان جونم خیلی نازی


اره عزیزم درسته
فدات بشم
مامان ندا
28 شهریور 92 23:38
همیشه به شادی
عکسای خوچلی بود مخصوصاً لباس عروس پوشیده موهاش ناناز شده دستت درد نکنه مامانی


فدت بشم عزیزم
مهرنوش
29 شهریور 92 15:39
تموم شد ماجرامون
هميشه از اول قصه هـاي مادربزرگم ميترسيدم و آخرش به سرم اومد يكي بود يكي نبود
پنج سال عشق پنج سال كلنجار با خونواده پنج سال نامزدي پنج سال عاشقي تموم شد رفت خونمون و جهـيزيم و لباسامون همه موند و خاطره شد بعدا يه آپ طولاني ميكنم ماجرا رو توضيح ميدم هـمين قدر همو بدونين خدا مراقب عشقتون باشه
محكوم به تنهـايي ~> بانوي بي مجتبي ش ( مهرنوش)


وای عزیزم اخه چرا میام پیشت
ریحانه(مامان پارسا)
30 شهریور 92 8:35
وای وای بیا ببین چه خوشگل موشگل شده این عروس خانم .خیلی ناناز شدی عزیزم


فدات شم مامانی مهربون
ریحانه(مامان پارسا)
30 شهریور 92 8:37
همیشه به عروسی و شادی باشید ایشاا...


ممنون عزیزم
مامان سلماز
31 شهریور 92 10:04
سلام عزیزم
انشالله همیشه به شادی و عروسی
ای جونم موژان عزیزم ماشالله ناز شدی خاله جون

آپم عزیزم


سلام گلم
قربونت
اومدم عزیزم
مامی یلدا و سروش
2 مهر 92 0:55
باز پاییز است، اندکی از مهر پیداست حتی در این دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست مهرت قشنگ ٬ پاییزت مبارک . . .
مامی یلدا و سروش
2 مهر 92 0:55
میگم مهناز موژان توی عکس اولی خیلی شبیه منههههههههههههه


اره حواسم نبود یه کوچولو شبیته
مامی یلدا و سروش
2 مهر 92 0:56
یه آن پیش خودم گفتم عکس من اینجا چکار میکنه.
از اون ژست خوشگلا که ما همش در موردش صحبت میکنیم

اره اصلا تو فکرم نبود راست میگی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 مهر 92 4:56
عزیزم چه بخور بخوری بودهااا دلم خواست منم گشنه امه دلم خیلی ضعف رفت حالا میام خودتو میخورم


فدات بشم اره بخور بخور بود حسابی حال دادا
مریم
2 مهر 92 19:13
ممنونم بابت هدیه مجازی تون ولی من هرچه قد رفتم توسیتش چیزی نیمدش
ولی میدونم زحمت زیادی کشیدید مننونم از لطف تون
موژان خوشگل و از طرف منو پرنیا ببوسید


خواهش میکنم عزیزم
چه حیف شد الان میام پیشت
مامان دوفرشته
3 مهر 92 17:59
سلام عزیزم
برام کامنت گذاشته بودی وتاییدشم کردم ولی وقتی رفتم تونظراتم نبود بلاگفاخورده بودش ومنوشرمنده شمادوست عزیزکرد


سلام خانمی عیبی نداره دیگه ما عادت کردیم چکار کنیم دیگه میام پیشت دوباره نظرمو مینویسم
خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 13:07
وااااااااای چه مامان هنرمندی موهاش خیلی خوشگل شده خودشم که خوشگل چی میشه خیلی ناز شدی عزیزم ایشالله عروسی خودت


فدات بشم خانمی قربونت عزیزم
خاله کمیل و کیان
4 مهر 92 15:38
اپم عزیزم


اومدم عزیزم
مامان شایان
4 مهر 92 16:55
عزیزم. چه عروس خانم خوشگلی. ایشالا عروسی خودت
مامان موژان چه رسم قشنگی. خیلی خیلی خوشم اومد. ایشالا همیشه شاد باشید



قربونت برم خانمی از اینکه اومدی پیشمون
مریم
5 مهر 92 11:23
خیلی خیلی ازدیدن هدیه مجازی تون خوشحال شدم..........
ایشالله بتونم تولد دخمل خانم تون جبران کنم


فدات بشم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 مهر 92 21:47
عزیزم ایشالاه که حالتون بهتر شده باشه عزیز دلم مادم به من پیشنهاد کرد اویشن و نعناع اینا را دم کردم گیاهش ودلم و گرم کردم خیلی خوب شدم ایشالاه که الان خوب شده باشی فدای مهربونیتون دو.ستتون دارم زیاد


قربونت برم خانمی ممنون خبرمو گرفتی.
خاله کمیل و کیان
7 مهر 92 13:22



مامان ساجده
7 مهر 92 20:00
خانمی آپم بیا پیشم


اومدم عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 مهر 92 4:12
از پست جدید چه خبر تو کفیم هاااااا

قراره یه پست بزارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 مهر 92 17:55
سلام مامان جون قالب جدید مبارک


قربونت خانمی فدات شم
vadie
13 مهر 92 10:23
اىشالا هميشه به شادى گلم چقدر ناز شده اين خوشگل خانوم از طرف من حسابى بچلونش


ممنون گلم
حتما حسابی
آزاده مامان کوروش
14 مهر 92 11:11
سلام مامان مهربون موژان .
امیدوارم همیشه خوش باشید
خوش بحالتون . من چند ساله که عروسی نرفتم. هرجا رفتید بجای منم برقصید


سلام گلم
ممنون منم امیدوارم هر جا هستی خوش وسر حال باشی عزیزم
وای چرا عزیزم حتما مهربونم