موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

برف بازی موژان

1392/11/14 14:16
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

شب شنبه دعا میکردم برف که داره میادنیشخند طوری بیاد که وقتی صبح یکشنبه موژان از خوابشخواب بلند شد روی زمین برف نشسته باشه  که دعام مستجاب شدقلب و دخملی رو بردم بازی کنه

اینم چند تا عکس از نصف شب که همسری ماچگرفتن

 برف بازی

حالا بپرین برین ادامه مطلب

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

اینم از عکسای برف بازی موژان ماچکه خیلی ذوق زده بودقلب

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

ادم برفی درست کردن دخملی

 

برف بازی

 

 

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

این اخرین عکساش با هنر نمایی بندهعینک مثلا فکر  کنید داره برف میادنیشخند

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

 

برف بازی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامی یلدا و سروش
14 بهمن 92 15:20
ای عشق من پس حسابی بهت خوش گذشت عزیز دل خاله جون. حالا آخر هفته بیا انشاالله بازم برفه با هم میریم برف بازی
مامان جون مهناز
پاسخ
اره خاله جون حسابی بازی کرده دخملی چشم اگه تا اون موقع برف بود
مامان آرش و آیناز
14 بهمن 92 15:58
خدارو شکر که دعات مستجاب شد و گل دختری رو بردی بازی کنه عزیزم چه عکسای قشنگی به به مامان هنرمند چه هنری
مامان جون مهناز
پاسخ
اره خدا رو شکر چون دخملی خیلی دوست داشت برف بازی کنه اره هنرهای قلمبه شده
مامان دوفرشته
15 بهمن 92 14:58
قربون موژان جونم برم که داره برف بازی میکنهچه عشقی هم میکنه
مامان جون مهناز
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
آزاده مامان کوروش
15 بهمن 92 18:12
سلام چه خبر ؟ بازهم برف میاد نه؟ امیدوارم از زیبایی های این برف لذت ببرید اینم برای موژان جون
مامان جون مهناز
پاسخ
سلام عزیزم سلامتی قربونت اره خدا رو شکر برف اومده ودخملی رو خوشحال کرده
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 23:27
سلام موژان جونم چه عکسهای قشنگی همیشه به شادی و سلامتی عزیز دلم چقده ماه شدی تو لباس زمستونی
مامان جون مهناز
پاسخ
سلام به گل روی ماهت همچنین برای شما
مامان ثنا و صدرا
16 بهمن 92 10:38
معلوم حسابی خوش گذشته مواظب باش سرما نخوری گلم
مامان جون مهناز
پاسخ
بله عزیزم خدا رو شکر بعد دو سال دخملی برف رو دیده چشم گلم
مامان بیتا و تینا
16 بهمن 92 17:05
الهی قربونش برم ببین چه ذوقی میکنه عزیز دلمه........انشاالله همیشه شاد باشه گلم ما اپیم
مامان جون مهناز
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون شما هم همینطور اومدم گلم
خاله کمیل و کیان
16 بهمن 92 23:19
قربونش برم از سرما بینیش قرمز شده
مامان جون مهناز
پاسخ
خدا نکنه اره بینیشو ببین قرمز شده
مامان ندا
17 بهمن 92 16:14
خدای من چه عکسای نازی
*یاسمین*
18 بهمن 92 16:44
خوش باشیدمامانی خیلی هنرمندانه بود
مامان جون مهناز
پاسخ
همچنین شما هم همینطور
شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
18 بهمن 92 22:24
سلاااااااااام چه عکسهایی چه شور و نشاطی قربون دخملی بشم که دماغش از سرما قرمز شده مراقب باش سرما نخوره
مامان جون مهناز
پاسخ
سلام خانمی خدا نکنه عزیزم چشم خاله مهربون
ودیعه
19 بهمن 92 10:39
اای جان چه برف بازی میکنه حسابی بچلونش از طرف من مهناز جون
مامان جون مهناز
پاسخ
فدات شم عزیزم چشم
mojtaba
22 بهمن 92 9:40
salam majaraye jodayimoono neveshtam
mojtaba
22 بهمن 92 10:27
خیلی بهش زنگ زدم شمارمو گذاشته توی لیست رد. من رفتم روانپزشکشو پیدا کردم اون گفت عاشق یه پسر شیرازی شده اونم ولش کرده من نمیدونم خدا خواسته انتقام منو ازش بگیره یا یه چیز دیگه ولی من روز اخر بهش گفتم من ارزوم خوشبختیته اگه فک میکنی اون بهتر از من میتونه خوشبختت کنه و با اون شادتری من حرفی ندارم چون نمیخوام مانع خوشبختیت بشم. والانم هرروزاز خدا میخوام حالش بهتر بشه و به عشقش برسه هیچ حسی به اون دختری که میخواد خانومم بشه ندارم الان فقط چون انتخاب مامانو بابامه میخوام باهاش ازدواج کنم و نمیخوام فقط دلش بشکنه چون اون دوسم داره منم فقط وانمود میکنم دوسش دارم میخوام به زورم شده مهرش بیفته به دلم
مجتبی
22 بهمن 92 10:33
شمارمو گذاشته توی لیست رد تماس . من از خدامه حالش زودتر خوب بشه الانم اون دختری که میخام باهاش ازدواج کنم انتخاب مامانو بابامه و من نمیخوام دل هیشکیو بشکنم واسه همین قبول کردم اون منو خیلی میخواد منم نمیخوام ناکام بمونه سعی میکنم منم دوسش داشته باشم. اون روانپزشکشو گیر اوردم گفت دلیل افسردگیش اون پسر شیرازیه که دوسش داشت ولی اون ولش کرده همون پسری که مهرنوش به خاطر اون منو ول کرد خدا کنه به عشقش برسه ولی مطمئنم هیشکی نمیتونه به اندازه من دوسش داشته باشه از شمام ممنونم که با نظرتون دلگرمم کردین خدا موژان جونو واستون نگه داره و یه زندگی سرشار از عشق و شادی براتون آرزو میکنم
مامان روژینا
23 بهمن 92 11:01
سلام عزیزمچه عکسای خوشگلی گرفتیدخملی چه ناز شده تو برفا ببوسش مامانی
مامان جون مهناز
پاسخ
سلام گلم ممنون چشم شما هم ببوس دخملی رو
مریم
24 بهمن 92 20:20
خدا رو شکر همه ی استان ها برف اومد و همه ی مردم از این نعمت شاد شدن...... چه حوصله ی دارن همسرتون...نصفه شب و عکس.... عکسایه موژان جون و آدم برفی هم خیلی خوشگل شده....