موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

جنگل در عید فطر

1392/7/8 13:09
1,403 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه ١٣٩٢.٥.١٨ همراه با خانواده بنده رفتیم جنگل توسکستان که مال استان گلستانه خیلی هم خوش گذشت چقدر هم لمبوندیمخوشمزهنیشخندبرای ناهار دوتا مرغ  شکلکهای جالب آروینرو درسته کباب کردیم به شیوه جدید برای عصرانه هم جیگر کباب کردیم جاتون خالی تنقلات هم رو شاخش بود همه چی بود یه جنگل رفتیم رژیم رو هم گذاشتم کنار البته همون یه روز بود اینم از عکسای کباب بعد اونم از عکسای دخملی و خودمون رو میزارم

 جنگل

بدو بپر ادامه مطلب

 

خوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزه

جنگل

niniweblog.com

اینم دخملی فوتبالیبست

جنگل

niniweblog.comجنگلniniweblog.com

جنگل

niniweblog.comجنگل

niniweblog.com

اینجا هم که باباجونش گذاشتش بالا درخت موژان خانم هم قیافش مشخصه  که داره میترسهناراحتچشم

 

جنگل

niniweblog.comجنگل

niniweblog.comجنگل

niniweblog.comجنگل

niniweblog.com

اینجاهم اول باباجونش از درخت اویزان شد بعد موژان گلی بعد یلدا گلی وبعد از اونا هم با اسرار باباجون منم با هزار دلهره سبزخودمو اویزان کردمچشم البته با کمک همسری نیشخند عکسای خودمون رو نذاشتم چون خیلی خیلی بعد بودنیشخند

جنگل

niniweblog.com

ب ن: با عرض شرمندگی  قبلا هم گفتم عکسا پاک میشن

اینم عکس یلدا جون ومن و موژان خانم گل دختر مامانقلب

.....................................................................................................

اینم منو همسری عزیز ومهربانم که همیشه همیشه وبیشتر از همیشه عاشقشمقلبقلبقلبماچماچ

......................................................................................................

اینجا هم دخملی هم اضافه شد یعنی یه عکس سه نفرهقلبقلبماچ

....................................................................................................................................

 


اینجا هم سوار ماشین شدیم چون داشت باران میومد برای رفتن اماده شدیم دخملی هم داره باران رو نگاه میکنهقلب

27.gif

جنگل

niniweblog.com

اینجا هم با تنی خسته خوابیدخوابخوابخواب

جنگل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان سجاد*ساجده
21 مرداد 92 14:23
منم رمز موخوام




عزیزم اومد ولی نشد رمز بزارم بازم سعی میکنم


برات فرستادم
مامان سجاد*ساجده
21 مرداد 92 14:48
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
راست میگی وقتی ادم میره بیرون برای تفریح و خوش گذرونی دیگه رژیم و باید بزاره کنارو هی بلومبونه
اون خروس کباب شده هم نوش جونتون
عکساتون هم خیلی خوشمل افتاده
ایشالله عشقتون همیشه برقرار باشه
فدای اون دخمله ناز که اینجوری خوابش برده


قربونت
یه روز ادم باید به خودش تعطیلی شکمی بده
ممنون عشق شما هم پایدار باشه
خدا نکنه خاله جون
ریحانه(مامان پارسا)
21 مرداد 92 14:49
همیشه به گردش باشید معلومه که خیلی هم خوش گذشته در کنار خوردنیهای خوشمزه


اره خوش گذشت جاتون خالی خانمی
ریحانه(مامان پارسا)
21 مرداد 92 14:50
ای جانم معلومه که بعد از این همه بازی و خوش گذرونی خسته میشه و بعدش هم لالا


اره عزیزم اینقدر اذیت کردن خسته شدن وخوابیدن
☆ یاسمین ☆
21 مرداد 92 15:03
خانومی هر چی رمزو وارد میکنم باز نمیشه
☆ یاسمین ☆
21 مرداد 92 15:13
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشتهبه به چه مرغ کبابیی شده
از دیدن روی ماهتون خیلی خوشحال شدم.الهی که همیشه خوش و سلامت باشید.موژان جون شبیه هر دو شماست ولی فک کنم برق چشمای خوشگلش به شما رفته


اره عزیزم خیلی خوش گذشت
بعضی ها میگن به من رفته
خاله کمیل و کیان
21 مرداد 92 15:16
من وبلاگتون از وب یاسمن جون دیدم اگه تمایل به دوستی داشتین به این ادرس بیایید و خبرم کنید ممنون میشم
http://komeylbaba.niniweblog.com/


باعث افتخاره خانمی
مامان دوفرشته
21 مرداد 92 15:40
سلام
من رمزندارم


اومدم عزیزم
مامان دوفرشته
21 مرداد 92 16:19
به به چه غذایی بوده....معلومه بایدرژیم وکناربزاری.
ایشالله همیشه به گردش وتفریح باشید
امیدوارم سایتون همیشه بالای سرگل دخملتون باشه



ممنون همچنین سایه شما بالا سر فرشته هاتون باشه
مائده(ني ني بوس)
21 مرداد 92 16:38
به به جنگل ،كباااااااب معلومه كه خيلي بهتون خوش گذشته منم عاشق گردشم


بله مگه میشه ادم با کسانی که دوست داره جایی بره وخوش نگذره
خاله کمیل و کیان
21 مرداد 92 17:05
منم رمز میدی؟؟؟؟؟؟


البته عزیزم اومدم
خاله کمیل و کیان
21 مرداد 92 18:39
چه جای خوشگلی .به موزان جون که پس حسابی خوش گذشته .عکس سه نفرتون خیلی خوشگله .


ممنون گلم لطف داری که به ما سر میزنی
مامان ساجده
21 مرداد 92 22:56
خدااااااااااااااااای من چه جوجه ی خشمزه ای نوش جونتون

چه جوجه دخمر خشمزه ای

مامانی چقد خوبه که دیدمتون ماشالا دخمریتونم به خودتون بیشتر شباهت میده انشالا 3تاییتون درکنار شاد باشید وبمونید


منم دوست دارم شما رو ببینم عزیزم
اره خیلی ها میگن شبیه منه
شما هم همینطور سایتون بلا سر دخملی باشه


مامان ساجده
21 مرداد 92 23:22
میگم مهناز جون شما کجا زندگی میکنین؟


الان میام پیشت
مامان آرش و آیناز
22 مرداد 92 0:33
منم رمزززززززز


امدم عزیزم
خاله کمیل و کیان
22 مرداد 92 0:41
بابت عکس لباس ممنونم ذخیرش کردم عزیزم


خواهش میکنم عزیزم
مامان ساجده
22 مرداد 92 12:05
ممنونم عزیزمشما لطف دارین
من سیرجانیم از استان کرمان


خوشحال شدم عزیزم
مامان آرش و آیناز
22 مرداد 92 13:27
سلام مهناز جونم
جوجه خوشمزه نوش نونتون
اون جوجه دخملی رو بده من بخورم
به به مهناز جون خیلی خوشحال شدم از دیدنت عزیزم موژان خیلی شبیه خودته و تو هم خیلی به بهناز شتاهت داری
عکس سه نفرتون هم عااااااالی انشالله که همیشه شادو خوشبخت باشید دخمل نازت رو هم ببوس


سلام به روی ماهت سولماز جون
بفرما. اون جوجه کوچولو مال شما خیلی خوشمزهاست
اره خیلی ها منو خواهرمو اشتباهی میگرفتن
ممنون عزیزم شما هم دخملی نازتو ببوس
خاله کمیل و کیان
22 مرداد 92 15:16
واقعا دختر نازی دارید خدا حفظش کنه


چشماتون ناز میبینه عزیرم
مامان سونیا
22 مرداد 92 16:48
به به همیشه به گردش و شادی چه جنگلیاومــــــــــــــــــــــــــــ چه کبابیــــــــــــــــــــــــــــــــ بابا بی خیال رژیم شما که چاق نیستی
رژیم برای چی میگیری عزیزم کباب رو داشته باش و گردش جنگل حیف نیست با رژیم روزت رو خراب کنی
عکساتون هم خیلی خوشگله
راستی میتونم بپرسم شما کجا ساکنید؟ و این جنگل الان کجاست


عزیزم من تپلی بودم شدم این اگه رژیم رو ول کنم باز تپلی میشم حالا یه روز به خودم استراحت میدم
قربونت خانمی
گلستان جنگل توسکستان عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 مرداد 92 20:10
سلام عزیزم میبخشید مدتی نبودم و نتونستم سر بزنم عزیزم رمزی که بهم دادی پستتو برام باز نمیکنه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 مرداد 92 20:13
عزیزم رمز دوم و دیدم و تونستم بیام تو
ممنونم بابت رمز
امیدوارم همیشه خوش باشید و تندرست نگفتی این جنگل زیبا کجا بود

همیشه شاد باشی دوست خوبم موژان و برام ببوس


اره رمز اول رو اشتباهی فرستادم
جنگل توسکستان ماله گلستانه عزیزم شما هم پسملی رو ببوس
خاله کمیل و کیان
22 مرداد 92 23:56
خصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوصی


ممنون عزیزم بابت رمز
مامان سانلی
23 مرداد 92 0:20
سلام مامانی و دختر گلش
ممنونم از رمزتون
همیشه به گردش و تفریح و غذا های خوشگل...حسابی کیف کردینها..

خیلی خوشحال شدم روی ماهتونو دیدم...حالا معلوم شد موژان چرا اینقدر عسله به مامان خوشگلش رفته...بنظرم خیلی شبیه خودتونه...
ایشاا... شما و موژان و اقای همسر همیشه درکنار هم خوشحال و سلامت باشین
بوس برای مامان خوشگل و دختر گلش


سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم
دخملی شما هم ماه وعسله نظر لطفته درست میگی عزیزم خیلی ها میگن به من رفته
شما هم سایتون بالا سر دخملی نانازت باشه
مامان ندا
23 مرداد 92 12:55
منم رمز

اومدم عزیزم
مامان ندا
23 مرداد 92 13:36
همیشه به گردش و شادی عزیزم
دخملی شبیه خودته
خوش باشین همیشه

ممنونم عزیزم


بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 14:03
مهناز این رو به سولماز نگفتی که من گردالی ام و تو .............
جواد چی میگه


اره یادم رفت بهش بگم ولی یه روز من گردالو بودم ولی الان چی هستم
جواد چی میگه
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 14:03
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد ، چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم !
دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم … برایت من خدا را آرزو دارم !



ﭼﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﺧﺎﻟﻘﻲ ﺩاﺭﻡ
ﭼﻪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﺧﺪاﻱ ﻋﺎﺷﻘﻲ ﺩاﺭﻡ
ﻛﻪ ﻣﻴﺨﻮاﻧﺪ ﻣﺮا ، ﺑﺎ ﺁﻧﻜﻪ ﻣﻴﺪاﻧﺪ ﮔﻨﻪ ﻛﺎﺭﻡ . . .
خاله کمیل و کیان
23 مرداد 92 15:38
وای موژان چقد شبیه خودتونه واسه همینه که انقد نازه


خانمی لطف داری شما
شما خیلی مهربونی
وای عزیزم از خجالت خیس عرق شدم
خاله کمیل و کیان
23 مرداد 92 19:43
خصوصی عزیممممم
خاله کمیل و کیان
23 مرداد 92 19:52
یه پست دیگه


اومدم خانمی
خاله کمیل و کیان
23 مرداد 92 20:16
دوستون دارماااااااااااااااا


ما هم همینطور عزیزم
ودیعه
24 مرداد 92 3:10
همیشه به گردش عزیزم ایشالا که خونه عشقتون کنار موژان جونم همیشه برقرار باشه گلم


ممنون عزیزم همچنین شما گلم
آزاده مامان کوروش
24 مرداد 92 10:00
سلام عزیزم
معلومه که دوست دارم ببینم این دوست با سلیقه و مامان مهربون رو
لطفا رمز منو زودتر بدید


اومدم عزیزم
مامان کوروش
24 مرداد 92 15:04
چقدر دختر گلتون شبیه شماست
همیشه درکنار همسر مهربانتان شاد و سلامت باشید .



قربونت خانمی فدات شم
همچنین شما عزیزم
خاله کمیل و کیان
24 مرداد 92 15:56
مامانی چرا پست جدید نمیذاری




میزارم عزیزم قول بهت میدم پس فردابزارم از خواب دخملی


☆ یاسمین ☆
25 مرداد 92 10:34
خاله کمیل و کیان
25 مرداد 92 16:32
مامانی قرارشد عکس بذاری پس عکسای گل دختری کو


عزیزم امروز نشد فردا صبح حتما حتما میزارم
مامان آرش و آیناز
26 مرداد 92 2:05
سلام خانمی خوبی؟با یه پست متفاوت و ناراحت کننده آپم اگه میشه تو هم به اشتراک بزارممنون


سلام عزیزم چشم
مامان مریم
26 مرداد 92 11:43
به به چه کبابی معلومه حسابی خوشمزه استعکس دونفره

جای شما خالی عزیزم


خاله کمیل و کیان
26 مرداد 92 17:09
چرا رمز و برداشتی مامانی


همینجوری فکر کردم مانعی نداره
شازده امیر و رها بانو
27 مرداد 92 5:03
وای چه جنگلی چه جای باصفای از همه مهمتر چه کبابایییییییی نوش جانتون چه عکسای قشنگیم گرفتینا


ممنون گلم
مامان آنی
29 مرداد 92 9:06
چه عکس های خوشدلی گرفته موژان جونیییییی
مهناز جون با افتخار شما رو لینک کردم


لطف داری عزیزم
ممنون بابت لینکت
مریم
28 شهریور 92 11:57
به به چه غذایه خوش مزه ای......................... نوش جونتون