موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

خواب دخملی و ماکارونی

1392/7/8 13:09
626 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام به دوستان گل گلیمقلب

بریم سر وقت دخملی که با این خوابش کاری کرد که من ازش عکس بگیرم

منو  همسریقلب نشسته بودیم دیدیم که موژان خانم که در حال کامپیوتر

Computer Smiley

دیدن بود صداش نمیاد منم که اینجور مواقع هول میکنماسترس سریع بلند شدم واین صحنه رو دیدم خیلی جالب بودتعجب موژان خانم بدون حضور بنده خوابیدخواب البته قبلا هم چند باری خودش بدون بودن با من می خوابید خوابالبته اگه خسته باشه بعد یه مدت ترک کرد الان دوباره این کارو چند روزی که انجام میده بدون اینکه من باشم خودش می خوابهخواب چون صبح ساعت ٨.٣٠ بیدار میشه منم خواب الود چه کار کنم یه ساعت تو رختخواب غلت میزنمعصبانی تا دخملی بخوابه ولی نه  منم میگم ولش کن بیدار میشمناراحت میگم عیبی ندارهچشمک در عوضش شب خودش میخوابهنیشخند

خواب

بدو بپر ادامه مطلب

اینم از عکسشقلب


 

خواب

موژان خانم در حال ماکارونی خوردن که خیلی دوست داره 

ماکارونی

ماکارونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ساجده
26 مرداد 92 11:12
چقد خندیدم برا دخملت چقد بااااااااااااامزه خوابیده ،میخام بخورمش فقط
عکس ماکارونی خوردنشم خیلی ملس شده

عزیزم
فدات
مامان ندا
26 مرداد 92 11:20
چه جالب خوابیده


ممنون گلم سر زدید
مامان خونه×
26 مرداد 92 11:56
ای خوابیدنش منو کشته

من تازگیا هر وقت ماکارانی درست میکنم نا خدا گاه یاد موژان میوفتمچون خیلی خوشمزه خوشمزه میخوره


اره عزیزم خیلی با اشتها میخوره منم ماکارونی رو به عشق دخملی درست میکنم چون تنها غذایی که خودش تنهایی میخوره
مامان آرش و آیناز
26 مرداد 92 13:23
الهی قربون این دختر گل بشمممممم چقد بامزه خوابیده کلی خندیدم به این خوابیدنش آخه آیناز هم اینطور شده که بخوابه
عزیزممممم چقد دخملیت ناز ماکارونی میخوره اتفاقا امروز میخواستم ماکارونی درست کنم یاد دخملی کردم اما ماکارونی نداشتم


خدا نکنه خاله جون منو همسری هم دیدیم خندمون گرفت
قربونت برم خانمی
خاله کمیل و کیان
26 مرداد 92 17:06
وای مامانی کلی خندیدم خیلی بامزه خوابیده الهی فداتشم با این خوابیدنش .[قلب


خدا نکنه عزیزم
خاله کمیل و کیان
26 مرداد 92 17:07
چه خوشگل شدن عکسات با اون ماکارونی خوردنت خودت خوردنی شدی مامانی صورت ماهشو ببوس


عزیزم ممنون اینم یه بوس روی لب دخملی بووووووووووووووووووس
شازده امیر و رها بانو
27 مرداد 92 5:05
پپپپپپپپپپپپپپاخ که چه حالی میده گاهی اوقات بچه ها با خوابهای یهویی پپادمو شاد میکننا نه؟چقدرم بامزه خوابیده نوش جانت خاله چقدر قشنگ ماکارونی میخوره


اره واقعا من که انگار دنیا رو بهم دادن
ریحانه(مامان پارسا)
27 مرداد 92 10:45
ای جانم چه قدر بامزه خوابیده
قربونت برم خاله جون خیلی خوشمزه داری ماکارانی میخوری




خدا نکنه خاله جون
خاله کمیل و کیان
27 مرداد 92 11:44







☆ یاسمین ☆
27 مرداد 92 15:25
ای جانم،چه مدلی خوابیده،جالبه ولی یه کم منو ترسوند چون سرش خیلی تو تشک فرو رفته و این به نظر من خطر ناکه
نوش جونت ناز گل خاله


وای خاله جون نترس عزیزم موژان سرش تو متش بود بعدشم من فوری بردمش تو تخت خوابش نمیزاشتم همینجوری بمونی چون میافتاد
ممنون گلم
مائده(ني ني بوس)
27 مرداد 92 15:59
ماماني پس خوشبحالت با اين دخملي خوش خواب


اره عزیزم واقعا خوش به حالم
ودیعه
29 مرداد 92 1:53
ای جان واقعا خوابه ماکارونی خوردنش خیلی بامزست ببوس موژان خوشگلمو مهناز جونم


اره عزیزم واقعا واقعا خوابه
شما هم پسملی رو ببوس
مامان آنی
29 مرداد 92 9:04
ای جانم چقدر خسته بود که اینجوری خوابید
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 11:28
الهی قربونت بشم چرا اینطوری خوابیدی


خدا نکنه گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 مرداد 92 11:31
نوش جونتون همیشه خوش باشید
مامان کمیل و کیان
31 مرداد 92 0:35
ای جونم چقدر قشنگ خوابیده من فکر می کردم فقط بچه های من بد خوابن حالا مطمئن شدم این طور نیست


نه بابا عزیزم بچه ها همیشه بد می خوابن شب باید دخملی رو ببینی تو تخت خودش پیداش نمیکنی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
31 مرداد 92 4:48
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$

سلام نازنینم
با سه تا پست جدید اپم

پست ثابت و حتما مطالعه کنید
مخصوصا دوستایی که میخواستن تو قرار وبلگی ما رو همراهی کنن بخونن که میخوام برش دارم
پست تولود ایلیا و


اومدم عزیزم
اتنا
2 شهریور 92 11:47
سلام مامانی به وبلاک منم سر بزنید و منوراهنمایی کنید

سلام حتما عزیزم