موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

بازم رفتیم جنگل

1392/7/8 13:10
452 بازدید
اشتراک گذاری

ما بازم رفتیم جنگلنیشخند اونم با پسرعمه موژان خانم وخانمش وپسملیشلبخند

دیروز دوشنبه 1392.6.11 که تعطیل بود همسریقلب پیشنهاد داد با خواهر زادش وخانمش غروب بریم جنگل و اونا هم پایه بودن لبخندو رفتیم منم فوری یه کیک درست کردم که شیر نداشتم برای اولین بار اب پرتقال ریختم ویادم رفت وانیل وبکینپودر بریزمنیشخند کیکم مزه کیک نمیداد ابروولی با چایی خورده شد جاتون خالی اقایون که بساط قلیانشونم که روبه راه بود ما خانم ها هم یا بچه داری میکردیمعصبانی یا حرف میزدیمابلهدلقک یا عکس میگرفتیم عینک

اینم از عکسای دخمل مامان ماچوماهان جونقلب

موژان وماهان

بدو بپر ادامه مطلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

موژان جون

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

ماهان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان دوفرشته
12 شهریور 92 17:47
همیشه به گردش وتفریح
عجب کیکی بوده ها.....
عزیزم من کامنتتوتاییدکردم ولی بلاگفاخورده اش .
بااین کاراش من شرمنده شما دوستان میشم


ممنون گلم
اره کیک بودا از اون کیکا
خواهش می کنم عزیزم فقط کاری میکنه ما زود زود شما رو ببینیم
آزاده مامان کوروش
12 شهریور 92 18:29
سلام .
خوش بحالتون
من عاشق جنگلم
موژان جان چقدر اینجا عوض شده
احساس میکنم بزرگ تر شده ماشاءاله


سلام عزیزم
اره دیگه دخملی مامان دیگه خانم شده جانم
مامان سجاد*ساجده
12 شهریور 92 21:14
سلام
اره واقعا تو مسافرتا و گردشها ما زنا بغیر از بچه داری و عکس گرفتن هیچ کاری دیگه نداریم
منم دلم جنگل خواست
دخملمون هم که مثل همیشه خوش تیپ و خانوم


سلام به روی ماهت گلم
کار ما مامانا همینه عزیزم
قربونت برم خانمی
خاله جون بهناز
13 شهریور 92 11:58
همیشه به گشت. کیکتون هم نوش جون. این ماهان چقدر بزرگ شده.



مرسی
جات خالی کیک خوبی بود
اره بزرگ شده
خاله جون بهناز
13 شهریور 92 11:59
قربون خاله جون خودم بشم من


خدا نکنه خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 شهریور 92 12:10
عزیزم بفرمایید خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 شهریور 92 12:12
عزیز دلم همیشه به گردش و تفریح فدای هر دوشون]

عزیزم قربونت برم
خدا نکنه خانمی

مامان ندا
13 شهریور 92 12:22
اخ گفتی مامانی حرف دلمو
کدبانو
13 شهریور 92 17:27
جیگر این دخمل ناز آپـــــــــم بــا پســـت بافـــــــتنی
مائده(ني ني بوس)
13 شهریور 92 17:59
اييييي جان با اين تيپش


عزیزمی خانمی
مامان آرش و آیناز
14 شهریور 92 20:09
سلام عزیزم

انشالله همیشه به شادی و گشت

عزیزم دخملی نازو کفش و عینکت تو حلقم خاله جون ست کردیا

ماشالله ماهان جون عزیزم

سلام به روی ماهت عزیزم خسته نباش از خانه تکانی
قربونت برم
vadie
15 شهریور 92 0:43
ای جانم دخمل خوشگل مهناز جون همش یاد افتادنش تو سطل میوفتم با مصطفی کلی میخندیم همیشه به گردش گلم ببوس موزان نانازی رو


قربونت برم ودیعه جون
وای واقعا فدای خنده هات عزیزم
شما هم پسملی نانازتو ببوس
مامان سونیا
15 شهریور 92 12:42
همیشه به گردش اونم توی جنگل هی پست میزاری میگی رفتیم جنگل نمیگی ما که جنگل نداریم و دلمون جنگل میخواد چکار بکنیم
همیشه شاد باشید و جمعتون جمع بشه
کیکتون براه البته با شیر و بکینگ پودر و وانیل باشه هان نه اینطوری


قربونت عزیزم
الهی فدات شما جنگل ندارید بمیرم برات بیاپیشمون بریم جنگل
مامان دیانا
16 شهریور 92 13:46
خداوند لبخند زد
دختر آفریده شد!
لبخند خدا روزت مبارک


ممنون گلم
مامان دیانا
16 شهریور 92 14:53
عزیزم جمع اوری عکسای و تفکیک اونا ایده جالبیه منم تو فکرش بودم
با چه نرم افزاری کنار هم قرار دادی؟


قربونت برم
با فتوشاپ گلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 شهریور 92 6:14
عزیز دلم قربونت برم من رفتم خصوصی اما چیزی نبود این بار برام بنویس من تاییدش نمیکنم اخه بعضی وقتا خصوصی ها نمیرسهمرسی گلم


چشم گلم
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 16:26
واااااااای چه جای قشنگی .خانوما که همش باید بچه داری کنن


واقعا عزیرم
مریم
28 شهریور 92 11:54
همیشه به گردش خانمی.............


ممنون گلم
خاله اشپز
4 آبان 92 16:49
webnegar1.mihanblog.com ادرس وب ما : __________________________ http://parnia_sm.niniweblog.com/ قالب متحرک : _________________________ همه قالب های ما پشتشون متحرکن اگه بخوای ثابت هم درست میکنیم