موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

اولین روز مهد کودک دخملی

1392/8/6 13:54
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام کنم به دخمل نازمقلب ماچکه بعد از 3 سال و نیم امروزخونه بدون دخملم بودم خیلی دلم گرفته بودافسوس انگار یه چیزی رو گم کرده بودمدل شکسته

دوم هم سلام میکنم به دوستای عزیزمماچ

امروز 1392.8.4 دخملیقلب برای اولین بار به مهد رفت ساعت 7 از خواب بیدارش کردم تا ساعت 7.30 دخملی داشت صبحانه میخوردکلافه ساعت 8 هم لباس پوشیدم تنش ورفتیم مهدنیشخند 

اینم عکسای اول صبح با لباس مهدماچ

موژان ومهد

 

حالا بدویین برین ادامه مطلب

 

 

موژان ومهد

 

 

موژان ومهد

 

 

موژان ومهد

 

 

موژان ومهد

 

 

موژان ومهد

 

 

موژان ومهد

وقتی رسیدیم مهد دخملی انگار نه انگار که دفعه اولش بود اومده بود مهدتعجب از این اتاق به این اتاق میرفت بیشتر دوست داشت سرسره بخوره وبازی کنهقلب

اینم از عکساش

موژان ومهد

 

 

 

موژان ومهد

 

 

موژان ومهد

 

 

 

موژان ومهد

 

 

موژان ومهد

منم یه ساعتی پیشش بودم ومی خواستم برم رفتم پیشش گفتم من میخوام برم تازه متوجه شد من قرار نیست پیشش باشم دل شکستهولی مجبور بود قبول کنه فقط تو لحظه اخر ازم سوال کرد مامان جون کجا می خوای بریناراحت منم گقتم میرم خونه باز میام دنبالت اونم قبول کرد که بمونهخجالت

ولییییییییییییییییییییییییییعصبانی وقتی رفتم دنبالش نمیومد میگفت من نمیام یه لحظه دلم گرفت نگرانولی فراموش کردم وخوشحال شدمقلب از اینکه بیخودی ناراحت بودم برای اینکه مجبور کنم ببرمش گذاشتمش تو استخر توپ تا یکمی بازی کنه بعد اومدیم خونه

ابمیوه و شیرینی که دادم نخوردکلافه مغز پسته ومغز گردو هم دست نخورده تو ظرف غذاش بودکلافه غذای امروز مهد هم سوپ بود ودخملی هم دوست ندارهمنتظر

 

موژان ومهد

 

 

موژان ومهد

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان یاسمن و محمد پارسا
5 آبان 92 9:36
قربونت بشم چه ماه شدی عزیز دلم قربون اون چشمای خوشگلت


خدانکنه عزیزم
خاله کمیل و کیان
5 آبان 92 14:11
چه ناز شده
مامانی نی نی جدید داریم اینم ادرسش
http://pesaramradvinjoon.niniweblog.com/


فدات
مامی یلدا و سروش
5 آبان 92 23:12
خاله بقربونت عزیزم. خدا رو شکر که خوشت اومد


خدا نکنه خاله جون
اره اینقدر خوشم اومد با مامانم نمیخواستم بیام خونه

مامی یلدا و سروش
5 آبان 92 23:12



خاله کمیل و کیان
6 آبان 92 14:28
اپم


اومدم
مامان سونیا
6 آبان 92 16:03
مبارک باشه موژان خانم خوشگل پس دخملی هم مهدکودکی شد به سلامتی
چقدرم خوشگل شده با این لباسها
خدا رو شکر که از مهد خوشش اومده و دوست داره بازم بره به مهد

ممنون اره دیگه دخملی ما هم مهد میره دیگه بزرگ شد
چشمات خوشگل میبینه عزیزم
مامان سجاد و ساجده
7 آبان 92 7:57
ماشالله چه با لباس فرم خوشکل شدی عزیزکم

چرا دلت گرفت خب این خیلی خوبه که بچت میتونه استقلال داشته باشه و بتونه تنها تو مهد یا مدرسه بمونه (چون خیلی بچه ها هستن اینقدر بد قلق هستند که مادرا از دستشون عاصی میشن ....سعی کن از این به بعد خودتو نصف روز تنها عادت بدی تو خونه چون دیگه دختر ت میره مهد و بعدا هم ایشالله مدرسه
ایشالله
موفق باشه

قربونت خانمی
این درسته خانمم ولی بعد 3 سال یدفعه تنها بشی خیلی سخته باید عادت کنم دیگه
همچنین شما گلم
رادوین و عمه مطهره
7 آبان 92 13:19
اپم مهنازجون


اومدم گلم
مامان ساجده
7 آبان 92 15:13
بسلامتی عزیزم مبارکه مهد رفتنت
چقدم ناااز شدی مااااااااشاالابا لباست از زیر قرآنرد شدنشوووووو چه خنده ی با مزه ای هم زده
دست مامانی هم که مزیین عکس شده

ممنون گلم
قربون برم عزیزم لطف داری شما
اره دیگه گفتیم خودمون نیستیم دستمون باشه لااقل
مامان کوروش
8 آبان 92 15:51
سلام . حالتون خوبه؟
چقدر خوش تیپ شده ماشاءاله.
معلومه به موژان جون خوش گذشته خدا رو شکر .
مامانی هم دیگه نگران نبودن دخترنازش نباشه جاش خوبه


سلام عزیزم ممنون
فدات بشم عزیزم
خدارو شکر خیلی بهش خوش گذشته
اره دیگه منم باید عادت کنم


َشیرین بانو مامان موژان و علی
9 آبان 92 0:02
سلام . وب جالبی دارید و جالبتر اینکه اسم زیبای دختر شم مثله اسم دختر زیبای منه . واسه همین وب شما رو متفاوت تر دوست دارم . لطفا شما هم به وبلاگ موژان و علی من سر بزنید و ما رو لینک کنید


سلام عزیزم
ممنون بابت لطفت وسر زدن به وب دخملیم
چه جالب خیلی دوست داشتم یه دخملی دیگه با اسم دخمل من یکی باشه وباهم تبادل لینک هم داشته باشیم خوشحال میشم عزیزم
خاله کمیل و کیان
9 آبان 92 12:41
مریم
9 آبان 92 13:41
عزیزم...........
چه عکسایه خوشگلی م مامتنی ازت انداخته
چه بامزه م از قران ردش کردین
ایشالله قران پشت و پناهش
چه قدم مهد شون خوبه و پراز وسایل بازیه

فدات بشم عزیزم
ممنون گلم
اره جونم مهدش خیلی خوب وهمچی تمومه
مامان دوفرشته
9 آبان 92 14:34
چه نااااااااااااازشده این دخملی مونلباسش خیلی بهش میاد
ایشالله که قرآن همیشه نگهدارت باشه
مامانی منم اگه همچین جای خوبی بودم دوست داشتم بازم بمونم


فدات بشم عزیزم
ممنون گلم بابت لطفت
کیه که خوشش نیاد گلم
مامان شایان
9 آبان 92 14:45
عزیزمی. ماشالا چقدر بزرگ شدی. آفرین که این قدر مستقلی و خدا رو شکر که خوشت اومده.


قربونت عزیزم
شازده امیر و رها بانو
10 آبان 92 1:08
ای جانم مهد رفتن دختری مبارک باشه لباسای مهد بهش میاد
خوبه که خودش میمونه من تا 2 هفته با امیر میرفتم تا عادت کرد به موندن

ممنون گلم
نه خدا رو شکر موژان زود جور شد با مهدش فکر نمیکردم خیلی زود قبول بکنه
ودیعه
11 آبان 92 8:38
ای جان چه ناز شده تو این لباس ایشالا دانشگاه رفتنش عزیزم


قربونت برم عزیزم ببوس پسملی رو
مسابقه نازترین کودک
12 آبان 92 21:31
سلام تبریک میگم سایت شیکی داری از اون مهمتر کوچولوی خوشگلی داری در صفحه ای از وبلاگ ما مسابقه ای برای بچه های نازمان تدارک دیده شده اگه خواستی عکس ومشخصات دلبندتان را برای ما ارسال نمایید تا در مسابقه شرکت داده شود و پس از رسیدن تعداد عکسها به 100 عدد بر اساس تعداد آرا 20 نفر اول رتبه بندی می گردد http://madinehkhanom.blogsky.com/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9-%d8%b4%d9%85%d8%a7
نیلوفر
13 آبان 92 17:47
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
__________●_______███████████
_████____████____███████
██████_██████_____████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
_________█________●____●

ما بالاخره اومدیم ........دلم براتون تنگ شده بود


سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم اومدی دل ما هم تنگ شده بود گلم
مامان آرش و آیناز
13 آبان 92 19:17
سلام مهناز حون میدونی من چقد اومدم کامنت گذاشتم اما ثبت نمیشد
الهی قربون این دخملی ناز چقدر خوشکل شده تو لباس فرم
دیدی عزیزم ناراحتیت بیخودی بود دخملی زود عادت کرد

سلام سولمازی واه چرا گلم من هیچ کامنتی از طرفت دریافت نکردم
خدا نکنه عزیزم
اره ناراحتیم بی خود بود
مائده(ني ني بوس)
13 آبان 92 20:12
واااااي!!! اينو ببينمن كه دلم رفتماماني تو رو نميدونم


عزیزم ممنون بابت لطفت
من که هر روز قربونش میرم
مامان کوروش
14 آبان 92 15:16
سلام خوبید؟
چه خبر با مهد کودک رفتن موژان جون
موفق باشید


سلام ممنون عزیزم
خدا رو شکر خیلی زود قبول کرد ودوست داره بره مهد
همچنین
مامان مریم
14 آبان 92 19:20
الهی فداش بشم ...وای خدا این عکسا رو میبینم دلم میلرزه..با این سرعتی که روزها میرن همین روزاس که مهتابم بره مدرسه...آینه قران..لباس فرم...
مبارکت باشه دختر قشنگم...ایشاله همیشه بخندی و موفق باشی...دخترنازوموقشنگ من

خدا نکنه عزیزم
اره عزیزم بچه ها خیلی زود بزرگ میشن
ممنون گلم
همچنین شما خانمی

مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آبان 92 18:15
خصوصی عزیزم


ممنون گلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 15:28
ای جانم چقدر لباسهای مهد بهش میاد خیلی ناز شده عزیزم کدوم مهد نوشتیش از اونجا راضی هستی میشه درباره شرایطش بگی ایام سوگواری محرم و بهتون تسلیت میگم عزیزم با پستهای جدید اپم خوشحال میشم تشریف بیارید رمز خصوصی گذاشتم برات
خاله کمیل و کیان
18 آبان 92 14:53
چرا چند وقته کلا از پست خبری نیس
مامان جون مهناز
پاسخ
میزارم گلم
مامان ندا
18 آبان 92 21:25
چقدر این لباس بهت میاد خاله جونی لباس عروسیتو بپوشی جیگر
مامان جون مهناز
پاسخ
ممنون خاله جون قربونت برم
نیلوفر
20 آبان 92 12:20
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ دوستت دارم عروسک
مامان ثنا
21 آبان 92 13:00
سلام لباسات خیلی قشنگن خیلی ناز شدی باهاشون عزیزدلم
مامان جون مهناز
پاسخ
سلام گلم ممنون عزیزم
مامان دیانا
21 آبان 92 14:25
عزیزم مبارکه ایشالله همیشه موفق باشی عزیز دلممممم
مامان جون مهناز
پاسخ
ممنون گلم
مریم
22 آبان 92 1:08