موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

سرما خوردگی دخملی ومحرم

1392/9/1 0:45
1,269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلمقلب شرمندهخجالت دوستای خوبم هستم میدونم الان شاکیعصبانی هستین که این مامان موژان 19 روز از پست قبلیش گذشته هنوز پست نذاشته قهرخوب گرفتار بودمگریه دیگه ببخشید منو دیگه اگه نبخشین گریهگریه میکنم

خواهش میکنمTanhae.com 13729538123خوب دخملی سرما خورده بود شکلک های محمدهفته اول سرماخوردگیش زیاد جدی نبود خوب شد ولی هفته بعدش یعنی تو محرم دوباره شروع شد با تب شدید خیلی شدید ناراحتبود نصف شب بلند شدم دیدم تب داره تمام تنش داغ بودگریه بلند شدم بهش استامینوفن دادم دیدم خوب نشدناراحت پاشوره کردم ولی خوب نشد ناراحتدیگه دفعه اخر براش شیاف گذاشتم تا خوب شدخنثی بعد از نیم ساعت خوابید فردا اون روز قرار بود بریم تشیع جنازه پسر پسرعمه م که جوان بود  تصادف کرده بودناراحت یه هفته تو کما بود بعد فوت کردآخ منم حال دخملی رو دیدم نرفتم در عوضش مامانم اینا رفتن منم بودم خونه از دخملی مراقبت میکردم البته فرداش بردم دکتر نمی خواستم ببرمشناراحت چون دکتر خودش نبودکلافه دیگه مجبور شدم ببرمش الانم حالش بهتر شده ولی یه چند باری سرفه میکنه وقطع میشه خدا کنه سرفشم قطع بشه گریه

اینم عکسای دخملی ماچداخل پارک که بعد از دکتر بردمش تا یکمی از حال وهوای دکتر رفتن بیاد بیرون چون تو مطب دکتر نمیدونین چه کار که نکرد وقتی رو تخت خوابوندمش جیغ وداد میکرد بعد هم یه ضربه پا به شکم اقای دکتر نیشخند

موژان

 حالا بدویین برین ادامه مطلبقلب

 

موژان

موژان

روزای تاسوعا وعاشورا همسریماچ ودوستاشون جمع میشن پول رو هم میزارم وشیر وکیک میخرن و بین مردم پخش میکنند تقریبا روزی 100 کیلو شیر و30 کیلو در روز کیک یزدی پخش میکنن منم طبق هر سال میرم شهر مامانم که تقربیا زیاد دور نیست با شهر خودم تقریبا این دو روز رو خونه دایی یا خاله جونم میمونم با دختر دایی ها ویا دختر خاله هام این چند روز خوب بود برامقلب (برای این میرم شهر مامانم چون این 2 روز دوستان همسری برای گرم کردن شیر خونمون هستن منم برای راحتی اونا میرم جایی دیگه فکر نکنید خوشحالمازبان من دوست ندارمنیشخند همسریماچ منو بزور میفرسته جایی که دوست دارمدروغگونیشخندچشمک)

اینم عکسای دخملی تو دست زنجیر زنی که ازش گرفتم البته از قیافش هم معلوم حال ندارهناراحت همش میگفت بغلم کن منم مجبرا بغلش میکردم دیگه زود هم برگشتیم خونه  شبای دیگه به خاطر دخملی  نمیرفتم بیرونناراحت

موژان

 

 

موژان

 

 

دوستتون دارم:(43):

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 آبان 92 13:52
الاهی بمیرم الان ایشالاه بهتر شدی عزیزم فدای اون چهره مظلومت قربونت بشم چقدم بی حاله
مامان جون مهناز
پاسخ
وای خدا نکنه عزیزم قربونت برم عزیزم لطف داری خانمی
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 آبان 92 13:53
عزاداریهاتون قبول مامان مهربون
مامان جون مهناز
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین
خاله کمیل و کیان
25 آبان 92 16:24
چه عجب مامانی بالاخره اپ کردین بابا دلمون تنگ شده بود الهی بمیرم عکس شو نگاه چه معصوم افتاده قربون اون بی حوصلگیت برم من عزیزم عزاداریتون قبول باشه منم میبودم یه ضربم من میزدم تو شکم دکتره بخاطر موژان جون
مامان جون مهناز
پاسخ
عجب بمانه گلم دیگه ببخشید منو ایندفعه خیلی دیر شد به خاطر مریضی دخملی حوصله نداشتم بیام وب الان بهتر شد گفتم بیام وبشو به روز کنم خدا نکنه گلم ممنون هخمچنین منو همسری وقتی از مطب اومدیم بیرون اینقدر خندیدیم که نگو اولش شوکه شدیم چرا موژان اینکارو کرد ولی بعدا خیلی خندیدیم
مامان ساجده
25 آبان 92 17:55
ایشالا دخملی بهتر باشه .دختر منم چند روزه که سرما خورده گوشت تن نداشت همونیم داشت ریخت بچم موژان خانم هم بهتر میشه انشالا عزاداری ها هم قبول واااای خدای من .چه مامان خوش سلیقه ای . رنگ پالتو و شال و کلاهش سته با هم عزززززیززززم
مامان جون مهناز
پاسخ
اخی الهی فداش شم بچه تامیرن یه زره تپل میشن فوری سرما میخورن دوباره برمیگردن تو دوران لاغری ممنون انشالله دخملی شما هم خوب بشه دعزیزم همچنین اره دیگه عزیزم امسال گفتم رنگ پالتوش تعغیر کنه همیشه لباساش بیشترش قرمزه گفتم امسال تعغیر کنه بد نیست
خاله کمیل و کیان
25 آبان 92 18:29
ماهم چند روز پیش یکی از اشنایان ......یه هفته کما بود چند روز پیش فوت کردن
مامان جون مهناز
پاسخ
اخی خدا رحمتشون کنه انشالله خدا به خانوادش صبر بده
مامان ثنا
25 آبان 92 20:32
اخه گل من انشاالله بهتربشی عزاداریتم قبول باشه خوشگلم
مامان جون مهناز
پاسخ
انشالله ممنون گلم
مامان ندا
26 آبان 92 13:54
عزاداریتون قبول حق فوت عمه تونو تسلیت میگم الهی این ویروس لعنتی همه گلامونو مریض کرده انشالا زودتر خوب بشی عزیزم
مامان جون مهناز
پاسخ
ممنون همچنین عزیزم عمه ام فوت نکرده پسر پسر عمه ام فوت کرده یعنی نوه عمه ام اره دیگه فصل سرما که میشه ویروس سرماخوردگی این کوچولو ها رو اذیت میکنهممنون
خاله کمیل و کیان
26 آبان 92 23:32
شما قبلا خیلی پیشمون میامدین اما حالا انگار دلتونو زدیم
مامان جون مهناز
پاسخ
به خدا گرفتارم شرمنده دوست عزیزم هم هستم وای نگو تو رو خدا
مامان خانوووم
27 آبان 92 11:21
بمیرم الهی چه بی حاله این دختره ایشالله که الان دیگه خوب شده باشه عزاداریهاتون هم قبول نذریتونو هم قبول ایشالله حاجت روا بشین
مامان جون مهناز
پاسخ
خدانکنه خانمی گل اره ممنون الان دیگه بهتر شده همچنین گلم
ستاره های آسمانی من
28 آبان 92 14:32
الهی فدای دختر خوشکلم بشم عزیزم از قیافش معلومه که حال نداشته عزاداریتون هم قبول باشه
مامان جون مهناز
پاسخ
خدا نکنه عزیزم اره گلم اصلا حال نداشت ممنون همچنین عزیزم
مامان دوفرشته
28 آبان 92 17:00
الهی بمیرم برای دخترنازمازعکساش معلومه که بی حال ومریضه عزاداریهاتونم قبول باشه همینطورنذرتون قبول باشه ایشالله که حاجت روابشید
مامان جون مهناز
پاسخ
خدانکنه عزیزم اره این دو هفته که مریض بود اصلا داغون شدم همچنین گلم
مامان مریم
28 آبان 92 17:21
الهی بیچاره این دکترا که منفور بچه هان چقدر بامزه بوده کارش شمام که لابد نمیدونستین بخندین یا خجالت بکشین.. قربونش برم که با اون حالش رفته هیئت امام حسین نگهدار دخمل خوشگلمون باشه فک کنم باز تیک خصوصیو نزدم نه؟ پیر شدم دیگه
مامان جون مهناز
پاسخ
وای عزیزم وقتی با پاش لگد ی نثار شکم اقای دکتر کرد لباسشم تیره بود ردش مانده بود رو لباسش منو همسری وقتی از مطب اومدیم بیرون خیلی خندیدیم خدا نکنه عزیزم امام حسین پشتو پنای شما ودخملی نازت باشه نه عزیزم هنوز جوونی تیک خصوصی رو زدی
َشیرین بانو مامان موژان و علی
28 آبان 92 18:15
آخی خیلی ناراحت شم انشالا همیشه سالم باشید . در ضمن عذا داریهاتون هم قبول درگاه حق.......
مامان جون مهناز
پاسخ
فدای مهربونیت عزیزم همچنین ممنون عزاداری شما هم قبول
ودیعه
28 آبان 92 21:52
وای نبینم مریض بشی خوشگلم مریضی بچه ها خیلی سخته الان بهتره؟از طرف من حسابی بچلونش
مامان جون مهناز
پاسخ
اره خیلی سخته مریضی مخصوصا برای بچه ها فدات شم عزیزم شما هم پسملی رو بچلونش
مریم
29 آبان 92 19:02
ایشالله که زود دخمل مون خوب بشه........... خدا فامیل تونم رحمت کنه..... راستی به موژان جون بگید واسه چی به شکم اقای دکتر پا کوبونید؟؟؟؟؟؟؟؟ عکساهم مثله همیشه عالیه.. افرین به این مامانی هنرمند
مامان جون مهناز
پاسخ
انشالله عزیزم ممنون گلم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه نمیدونم والله فکر کنم از قیلفه دکتره خوشش نیومد نظر لطفته عزیزم قربونت
ستارگان آسمان من
30 آبان 92 2:29
خاله کمیل و کیان
6 آذر 92 20:04
مامان کوروش
7 آذر 92 9:31
سلام به مامانی و گل دختر خدا بد نده. امیدوارم که همیشه سالم باشه این دختر خوشگل و بازیگوش ما
مامان جون مهناز
پاسخ
سلام به روی ماهت گلم ممنون عزیزم
مریم
7 آذر 92 13:29
َشیرین بانو مامان موژان و علی
10 آذر 92 15:25
نگاهت که می کنم چیزی مرا از " نداشـتـن " ها جدا می کند با تـــو که می خـندم قفل های این روزها باز می شوند در تـــو كه می میرم جاودانگی ، ترانه ی مرغان خوشخوان روزگارم می شود چه خوش اتفاقی ست بــا تـــو بــودن عاشقانه که صدایم می کنی نامم دل انگیــزترین آوای دنیــا را به خود می گیرد
نگارین(عروس دلشکسته)
14 آذر 92 20:49
سلام عزیزم الهی من فداش شم انشاالله که الان حالش خوب شده باشه از صورتش ببوس
مامان جون مهناز
پاسخ
سلام خانمم چه عجب اومدی پیش ما خدا نکنه گلم اره عزیزم خدا شکر خوب شده عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 16:53
خصوصی مامان
مامان جون مهناز
پاسخ
اومدم گلم
2 عـــدد وروجـــکــــ
16 آذر 92 7:59
سلام کجایی خانومی دلمون برات تنگیده
مامان جون مهناز
پاسخ
سلام عزیزم الان میام پیشت چون دلم تنگیده بود حسابی