موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

شب یلدا

1392/10/7 13:16
2,359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلمقلب

اومدم با چند تا از  عکسای شب یلدا دخملی ماچ

امسال هم مثل هر سال شب یلدا رو خونه مادر همسری دعوت بودیم که مادر شوهر مثل هر سال سنگ تموم گذاشت از خورشت فسنجون برای شام تا دسر  ومیوه خوشمزه- اجیل خوشمزه-حلواخوشمزه- پشت زیکخوشمزه -هندونه شب یلداخوشمزه وشیرین جاتخوشمزه خلاصه بگم همه چی بود که البته ما هم از همچی خوردیم نیشخند

 اینم از عکسای شب یلدا

 

شب یلدا

حالا بپرین برین ادامه مطلب

 

دخملی تو شب یلدا نذاشت باباجونش ازش عکس بگیرهناراحت همین یه دونه رو گرفت که البته تو پست بعدی جبران کردیمچشمک

 

شب یلدا

 

niniweblog.com

این ماهان پسملی (پسر پسر عمه دخملی)قلب

شب یلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دوفرشته
7 دی 92 14:38
ایشالله که همیشه درکنارهم خوش باشیدعزیزم جیگردخمل طلاروبرم
مامان جون مهناز
پاسخ
قربونت عزیزم فدای تو
مامان پرنس و پرنسس
7 دی 92 17:13
انشالله که خوش گذشته باشه که حتما هم همینطوره ای جووووووونم دختر خوشکلمو
مامان جون مهناز
پاسخ
ممنون اره خدا رو شکر شب خوبی بود
مریم
7 دی 92 18:52
امیدوار بهتون حسابی خوش گذشته باشه..... راستی تو پست بعدی که گذاتین نوشتید اش گوشت؟؟؟واسه کدوم شهر؟؟ البته ببخشیدا خیلی کنجکاو شدم
مامان جون مهناز
پاسخ
بله حسابیییییییییییییییییییییی خاتون خالی مال اسات گلستان عزیزم خواهش میکنم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 دی 92 5:58
واااااااااااااااااااااااااای فسنجووووووووون هر وقت خوردی منو یاد کن بگو خدا بیامرز خیلی دوست داشت خو چیه مگه ادم زنده هم خدا بیامرزی میخواااااد نوش جونتون
مامان جون مهناز
پاسخ
من فسنجون دوست نداشتم وقتی خونه مادر شوهرم اومدم اولین بار چون رودروایسی داشتم خوردم ولی الان عاشقشم چشم حتما جاتو خالی میکنم اتفاقا ادم زنده خیلی ثواب داره که بهش خدا بیامرزی بدیم عزیزم
شیرین بانو مامان موژان و علی
8 دی 92 17:53
سلام گلم خیلی هم عالی آفرین چه مادر شوهر خوبی انشالا همیشه کنار هم شاد و خوش باشید یلداتون هم مبارک
مامان جون مهناز
پاسخ
سلام عزیزم انشالله عزیزم همچنین
مامان روژینا
11 دی 92 9:55
چه شب یلدای با صفایی!زمستون خوشگلی داشته باشین همراه موژان دخمل کوچولوی نازتونبه وبلاگ ما سر بزنین
مامان جون مهناز
پاسخ
فداتون عزیزم شما هم همینطور دوست عزیزم ممنون که اومدین پیشمونحتما
مامان روژینا
15 دی 92 12:55
عزیزم لینکت کردم
مامان جون مهناز
پاسخ
پس منم لینکت میکنم
*یاسمین*
20 دی 92 16:39
جیگرشو،دلم براش تنگیده بود
مامان جون مهناز
پاسخ
ما هم همینطور عزیزم
خاله کمیل و کیان
29 دی 92 1:32
سلام عزیزم من یه مدت نبودم از وبت عقب موندم ایشالله جبران کنم
مامان جون مهناز
پاسخ
عزیزم انشالله