موژان جونموژان جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

موژان جون عشق مامان و بابا

یه روز در پارک شهر

1393/1/23 12:49
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست جوناماچ و دخملی عزیز من ماچ

بلاخره همسریماچ قبول کرد موی دخملی جیگرماچ رو کوتاه کنم منم سریع وقتی همسری قبول کردننیشخند شانه وقیچی رو به دستم گرفتم وکارمو شروع کردمچشمکBeautician with fan

 

 

 

 

 

 

 

و نتیجه کارم شد این دخمل نانازبغل که خیلی عوض شدبغل اینم از عکسش

 

موژان خانم گل

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

موژان خانم گل

حالا هم برین ادامه

 

روز جمعه 1393.1.23 با همسری ماچوموژانماچ رفتیم پارک که قولشو به دخملی یه هفته داده شده بود وبه قولمون عمل کردیم و رفتیم پارک که به دخملی خوش گذشت وچند تا عکس هم از شیرین مامان گرفتیم

Swinging 2

 

موژان خانم گل

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

موژان خانم گل

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

موژان خانم گل

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

موژان خانم گل

niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.com

 

موژان خانم گل

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

موژان خانم گل

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com 

موژان خانم گل

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

موژان خانم گل

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

موژان خانم گل

پسندها (1)

نظرات (20)

مامان آرش و آیناز
23 فروردین 93 12:58
الهی قربونش بشمممممممم خیلی ناز شده جیگری مبارکه عزیز دلم عکساش هم خیلی خوشکل شدن همیشه به گشت و شادی
مامان جون مهناز
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون سولی جونم فدات
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 فروردین 93 13:35
وای الاهی فدات بشم چقد ماه شدی خیلی عوض شدی خودتی موژان جونم الاهی قربونت بشم چه ژستای قشنگی گرفتی دوست دارم افرین به مانی ارایشگر
مامان جون مهناز
پاسخ
بلههههههههههههه خاله منم موژان خانم خدانکنه عزیزم ما هم دوست داریم بوس
نیلوفر
26 فروردین 93 0:48
قربونش برم که اینقدر بهش میاد
مامان بیتا و تینا
26 فروردین 93 1:29
سلام نازم وای که چقدر ناز شده البته ناز بود هااااااااااااااااااا واقعا خیلی تغییر کرده بوسسسسسسسس راستی مهربونم خصوصی داری
2 عـــدد وروجـــکــــ
28 فروردین 93 0:32
چه جیگری شده واقعا موی کوتاه بهش میاد دست مامان هنرمندش هم درد نکنه ولی حیفه باید بزاری موهاش بلند بشه از اینکه دختر من زیاد مو نداره به همه توصیه میکنم موهای دختراشونو کوتاه نکنن
مامان دوفرشته
28 فروردین 93 1:44
وااای خدای من چه نازشدهچقدرقیافش تغییرکردهیه لحظه رفتم پایین تاعکسای قبلیشوببینم که موهاش بلندبود دیدم نه دخملمون هم موی کوتاه بهش میادوهم بلند
مریم
31 فروردین 93 21:52
گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه روحشان لبریز از، احسـاسـها روزتون مبارک
مامان سونیا
1 اردیبهشت 93 10:22
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است روزت مبارک بانو
آزاده
6 اردیبهشت 93 17:42
سلام حالتون چطوره؟ خیلی موژان جون عوض شده نازتر شده درکنارهم شاد باشید
*یاسمین*
7 اردیبهشت 93 16:26
سلام عزیزم.خیلی خوشگل تر شدیا
مامی یلدا و سروش
9 اردیبهشت 93 11:13
جیگر خاله جون چه ناز شده. فداش بشم الهی
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 15:10
مامان ز✿ـرا
13 اردیبهشت 93 11:07
بابا و مامان
14 اردیبهشت 93 9:01
شیرین بانو ( مامان موژان و علی)
14 اردیبهشت 93 9:08
سلااااااااااااااااااام واااااااااااااای مهناز جون چقدر هنرمندی . آفرین . واقعا زیبا کوتاه کردی و دختر مون ناز بوده نازتر شد
مائده(ني ني بوس)
15 اردیبهشت 93 18:29
قررررررربون اين دخمل خوشگل و خوشتيپ و ناناز.خصوصي عزيزم
مامان جون مهناز
پاسخ
خدا نکنه عزیزم اومدمممممممممممممم
مامان مریم
24 اردیبهشت 93 9:35
الهی فداش بشم مو قشنگ من موهاشو کوتاه کرده خیلیم ناز شده عزیز دلم.. مهناز جون منم شدیدا تحت فشارهای بین المللی ام که موهای مهتاب کوتاه کنم ولی دلم نمیاد چیکار کنم ؟
مامان کمیل و کیان
28 اردیبهشت 93 0:46
موهای نازت کجاشده
مامان جون مهناز
پاسخ
پر زد عزیزم